Make Peace

Kävin tänään piitkästä aikaa kampaajalla. Lempparikampaaja oli tosin buukattu, joten piti turvautua varakampaajaan. 

Tarkoituksena oli leikata hampuista latvoistani vain 1,5 cm, mutta toisin kävi. Kampaajan sinnikkyyden ansioita on, että minulla on nyt 80- lukulaisen brittiläisen Scotland Yardin huippusalaisen SI-10 -ryhmään kuuluvan naispoliisin tukka.

Tänään olen käyttäytynyt säpsäkästi ja särmästi kuin Harriet Makepeace ja itse asiassa olen tuntenut itseni nahkatakkiseksi ja yläluokkaiseksi brittiläiseksi naispoliisiksi.  Ja mikä parasta olen myös näyttänyt siltä.:) Olen mm. saanut kuulla näyttäväni "freesiltä vaikka tukka vähän töröttääkin". Otan kommentin kohteliaisuutena.

Tästä tukasta haaveilin jo 80 luvulla mutta minulla ei ollut järkeä tai uskallusta leikata sellaista. Tänään ympyrä sulkeutuu. Tänään olen Harriet Makepeace ja taustalla soi tämä klik.

Hetkellisesti levitän myös tänään valoa ympärilleni, onhan tänään juhannuksen aaton aatto, ei suurempia ärsytyksiä, ja minulla hyvä-parempi-paras mieli.

Levitetään rauhaa ja rakkautta Juhannukseen. Minä ainakin teen niin! Ainakin pyrin siihen!

Nostalgia sävytteisin blondein terkuin, Taru

Vain Demsey puuttuu....ja otsatukka....




1 comment

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!