Parasta juuri nyt

- parasta mitä on nähty telkkarissa pitkään aikaan, Rakkaat lapset YLE Areenassa. Rakkaat lapset on Siskonpedin tekijöiden uusi komediasarja sisarussuhteista ja äitisuhteesta; kun joku on samaan aikaan kaikkein rakkain ja kaikkein raivostuttavin. Näyttelijätyö on kauttaaltaan briljanttia ja erityisesti Miitta Sorvali tekee elämänsä roolin. 5/5 tähdykkää. 


Mun nukkumaanmenoaika on yleensä klo 22, mutta en eilen malttanut lopettaa sarjan katsomista, ihmeekseni menin nukkumaan vasta 24. Todella merkillistä käyttäytymistä mulle!  Mikä parasta NAUROIN eilen illalla monta kertaa katketakseni ja kuten tiedämme nauru pidentää ikää. 

- haastan kaikki osallistumaan Unicefin Black Friday- keräykseen itselleen sopivalla summalla. Kiitos! Ainakin mulle tuli osallistumisesta niin hyvä mieli!


- hain epätoivoisesti uutta piristävää ilmettä väsähtäneeseen habitukseeni, ja saatoin tilata tämän kehutun ikonisen tuotteen, Smashbox Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light. Raporttia seuraa, uskon, että olen pian (ulkoisesti) valaistunut. 



- eilinen Jenkkien kiitospäivä oli oiva tilaisuus miettiä, mistä voi olla kiitollinen. Kiitollisuuden aiheita on onneksi runsaasti!

- onneksi on perjantai ja koko viikonloppu on vielä edessäpäin. En tiedä kärsinkö kaamosväsymyksestä, mutta olo on täysin rättipuhkipoikki.   

Ei niin parasta, mun tukka on nyt tyvestä oranssi, onneksi sain hätäajan kampaajalle sunnuntaiksi. Siihen saakka yritän olla optimisti ja kuvittelen olevani Anna Vihervaarasta, jota Gilbert kutsuu porkkanaksi. Tai kuten siskoni sanoi, olen VÄRILÄISKÄ kaiken tämän harmauden keskellä. Tuon siis teille kaikille pienen ripauksen valoa tyveni kanssa. Eikä se ole keltään pois :D

Oops I did it again 



4 comments

  1. Kiitos väripiristyksestä :) Ihanaista viikkistä Taru <3

    VastaaPoista
  2. Wannabe punapää siis 😊 Kokeilit varovaisesti.
    Mua kiinnostaa tuo valotuote. Olen just miettinyt millä sais hehkua kasvoihin. Että odotan rapoa.
    Hyvää viikonloppua.
    T. P

    VastaaPoista
  3. Marjapuuroa marraskuuhun please😎♥️

    VastaaPoista
  4. Kiitos sarjavinkistä 👍 ja hyvä haaste.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!