Parasta juuri nyt

- Taylor Swiftin uusi albumi ja erityisesti loistava Anti-Hero, jonka itsekriittisistä sanoituksista ei voi olla nauttimatta. Repeatilla kuunneltu jo varmaan 50 krt :D 

- mun uusi vaaleanruskea/brunetti tukka. Mulla on jokin kummallinen "ole sellainen kuin olet - luonnollisena" - vaihe. Voi olla, että tämä hullutus menee ohi tahi sitten ei. Joka tapauksessa hiusten jatkuva blondaaminen ei ole hyvä vaihtoehto hiusten kunnon kannalta. 



- Katja Ståhlin haastis uusimmassa Anna-lehdessä. Samaistuin aika monta kertaa, taidan olla minäkin sosiaalinen erakko, tarvitsen yksinoloa ja rauhaa. Haaveilen myös huumorintajuisesta isokokoisesta nallekarhusta ;)


- tein taivaallista hävikkiwokkia jääkaapin jämistä. Mukana kaikkia mahdollisia kasviksia mitä löytyi, tofua ja mausteena sweetchilikastiketta +  paahdettuja siemeniä + Mamas nuudeleita. Nam nam!


- olethan tsekannut Yle Areenan Seurapeli- leffan? 
Seksikäs ja särmikäs komedia vanhenemisesta ja nostalgian janosta, pääosissa Emmi Parviainen ja Laura Birn. Ystäväpiirin ihmissuhdepelit kärjistyvät äärimmilleen viikonloppuna idyllisessä merihuvilassa. (Teksti Areenasta)

Loistavaa viihdettä ja lisäksi sen henkilöihin on tosi helppo samaistua. Jokaisella osallistujalla on omat salaisuutensa ja ahdistuksensa, ihmissuhteet ovat melkoisessa solmussa ja sitten mennään saaristoon huvilalle ja aletaan ryypätä. Lopun voit vain kuvitella tai et välttämättä todellakaan voi. 

- muutama huikea alelöytö kuten esim tämä COS:in mekko. Ehdottomasti 50 v juhlien potentiaalista mekkomateriaalia. 



Loppiaisen runo olkoon tämä perheystävän vinkkaama (kiitos Leena):

"Toivova sydän on aina liikkeellä.

Se etsii, se löytää, se riemuitsee."

- Mari Mörö -

Toiveikasta ja rentoa loppiaista, murut! 



8 comments

  1. Ihana mekko ja hiukset<3 Mä koitin yhdessä vaiheessa luopua vaalentamisesta vaihtamalla sen raidoitukseen mutta lopputulos oli lopulta mun makuun kuitenkin liian tumma. Mulla on oma väri tummunut niin että se tuntuu vieraalta. Täällä myös sosiaalinen erakko, vuosi vuodelta tarviin enemmän ja enemmän omaa aikaa ja palautuminen sosiaalisuuksista ottaa aina oman aikansa. Ihanaa loppiaista Taru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollut puoli elämääni raitakierteessä, mutta nyt tuntuu siltä, että mennään naturellimpaan suuntaan. Onneksi aina voi muuttaa mieltä, naisella on siihen oikeus :D

      Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän olen tarvinnut omaa aikaa sosiaalisuuden vastapainoksi. Onko se ikä vai itsetuntemus...mene ja tiedä? Ihanaa uutta vuotta Maikku <3

      Poista
  2. Ihanat nuo sinun hiukset nyt! Todellakin on potentiaalia tuossa mekossa, ihanat värit ja kivan rento malli. Ihanaa loppiaista ja viikonloppua sinulle Taru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nyt mennään tällä tukalla, mutta huomisesta ei tiedä. Ihanaa viikkistä Outi <3

      Poista
  3. Kaunis väri hiuksissa <3 Hävikkiwokille peukutan myös molemmin käsin. Upeaa alkavaa viikkoa sinulle, Taru <3

    VastaaPoista
  4. Todella ihanat hiukset ja hei tuo mekko! Sun mekkomaku on kyllä napakymppi aina. <3 Ihana tuo Ståhlin teksti "olen koko ajan paksumpi." Sama täällä ja onneksi on iso mies, joka on paksuuntunut mun matkassa. :D

    Sydämellistä uutta viikkoa. <3

    VastaaPoista
  5. Ihana mekko!
    Minä olen siirtynyt omasta tummasta väristä hieman vaaleampaan. Vaaleilla raidoilla ei erotu harmaat. Selviän toistaiseksi tällä taktiikalla kolmella värjäyskerralla vuodessa, joita hyvällä tuurilla kaksi kertaa riittää pelkät raidat.

    Kivaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  6. Hiukset on tosi kivat! Ja mekko! Hävikkivherkkukin kuulostaa hyvältä. Mikä siinä onkin, että aina ne jääkaapin perältä ja "omasta päästä" tehdyt on niitä parhaita, eikä ihan samalaista saa enää millään syntymään :-D

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!