Det sade bara klick

Tänä kesänä en ole shoppaillut lähes ollenkaan. Ei vaan ole tehnyt mieli, ei niin kuin yhtään. Yhdet mustat simmarit (Finnwear/ Tokmanni -30%), Mangon mekon alesta -50% ostin ja muutaman meikkijutun. Hyvä minä.  Alkaa tuntua, että entinen #shopaholic on parantunut, entistä enemmän minimalismi inspiroi mua, ja se tuntuu todella hyvältä. Miksi ostaa vaatteita, kun ei tarvitse mitään? 

Viime viikolla bongasin Arketin alesta mustan mekon -60%, jota olin kuolannut jo aiemmin keväällä. Edelleen se näytti hurjan hyvältä. Se oli 100% puuvillaa ja siinä oli pitkät hihat - ihan must mulle, ajatellen vaatteen ympärivuotista käyttöä. Det sade bara klick. Oli pakko tilata, raporttia seuraa myöhemmin.   

Aurinkoista viikkistä!

Klik
                                                          



5 comments

  1. Hyvä sinä! Mekko on kiva, niinkuin säkin.
    Täälläkin olis uikkareiden osto edessä, huomasin, että vanhat näkyy p-vaosta läpi. Juu, vasta ne on kuus vuotta vanhat ja nyt jo ;) Toki mun uinneilla ei ne kauheasti kulu ja on paikkoja, joissa uidaan nakuna, sen, mitä uidaan. Mutta kai ne silti olis ihan hyvä olla.
    Mä oon ylittänyt itseni monella tavalla: ostanut 2 (!!!) mekkoa (!!!).
    Viikonloppuiloa ja valoa sinne!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru. Mekkonen oli tosiaan kiva, niin kuin sinäkin <3
      Hei nyt kuvia sun mekosta HETI :D
      Valoa ja kaikkea hyvää <3

      Poista
  2. No onpa kyllä ihan sun näköinen tuo musta mekko! Minä oon shoppaillut kesävaatetta, koska huomasin, että oli vajetta mekoista ja shortseista. Toppeja pitäisi vielä pari ostaa myös.
    Kaunista viikonloppua sulle Taruliini <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on kyllä pärjännyt koko heinäkuun mekossa :D Ihanaa!
      Tänään oli ekaa kertaa hiukan jopa liian viileä kun lämpötila laski 19 asteeseen. Ou mai gaad.
      Iloa viikkoon Outiliini <3

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!