Loma part 1

Mökillä on mennyt nyt 5 pv jihuu. Tapahtunutta:
  • Kongosta löytyi 3 punkkia - yhden halkaisija oli melkein 1 cm
  • myrskyää, sataa, ukkostaa, salamoi non stop
  • musta kissa juoksi tien yli kun kävimme mökkikaupassa (en ehtinyt sylkeä)
  • toinen koivu kaatui järveen - välimatka saunalaiturista noin 1 m  
  • on kylmä
  • mökistä meni sähköt
  • hakkeroin tosta vaan Macgyverinä talon ulkopuolisen sähkökaapin (joku kolmioavain puuttui)
  • sain vaihdettua oikean sulakkeen
  • sitten 3 sulaketta poksahti sisältä
  • melkein kaikki laitteet hajoaa käsiin
  • voihan /&/=)()0´

Jotain hyvääkin:



Löytö Normalista, tekee hiuksista melkein Jennifer Anistonin tyyliset


  • olen maalannut 2 taulua
  • olen lukenut 2 loistavaa kirjaa
  • olen uinut apinan raivolla aamuisin, päivisin ja iltaisin
  • olen ollut oman elämäni Myrskyluodon Maija
  • olen syönyt ehkä 9 l herneitä 2 mansikoita
  • olen törmännyt 2 krt metsäkauriiseen. Miten eläin voikaan olla niin kaunis?
  • olen ollut oman elämäni handywoman
  • sain mökille miehen = sähkömies, oli oikein symppis
  • huomenna saan hänen veljensä tänne sähköhommiin = toinen mies, eihän sitä koskaan tiedä jos hän on vaikka se oikea ;) ? 

Ja kuitenkin...thank god pääsen huomenna kotiin, lämpimään ja turvaan. Ja pian pojat liittyvät lomaseuraan!

5 comments

  1. Harmillista, että mökkilomalle sattui vähän huonompaa säätä. Mutta ehdottomasti pisteet siitä, että olet silti uinut ja nauttinut lomasta ja ollut handywoman. Hyvä sinä! Kyllähän ihan pelkkä lepokin tekee muutto- ja rempparumban jälkeen hyvää.

    Ihanaa loman jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Oikeastaan on oikein voimaantunut olo siitä, että pärjään vaikkei ole apuja lähellä. Eikä tää sääkään ole mikään ultimate pettymys, tätähän se Suomen kesä on, joskus sataa ja joskus paistaa! Ihanaa heinäkuuta!

    VastaaPoista
  3. Ilahduttavaa, että joku muukin vielä sylkee (jos vaan ehtii), kun musta kissa ylittää tien :).

    Olihan siinä vastoinkäymisiä mökkipäiville riittämiin, mutta selvisit voittajana. Hyvä sinä!

    Toivon lempeämpiä tuulia tuleviin päiviin.

    VastaaPoista
  4. Kaikesta täytyy ainakin päätellä se, että onpa ollut tapahtumarikas loman aloitus. Mökki best silti :)
    Ihanaa loman jatkoa Taru <3

    VastaaPoista
  5. Ihailuni että olet selvinnyt noissa olosuhteissa ja ollut vielä mcGyverkin. Olet mun idoli. Ja että oot uinutkin noin paljon. Oikea merenneito.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!