Yllättävän paljon ehtii tapahtua neljässä päivässä

 Yllättävän paljon ehtii tapahtua neljässä päivässä 

- tarjous uudesta kodista meni läpi - jippii hurraa. Ei tätä vielä kokonaan ymmärrä, mutta oon hurjan happy. Onneksi muutto on vasta kesäkuun puolella!

- vaihdatin kesärenkaat autoon ....tämä tapahtuu AINA joka vuosi viime tingassa. 

- ostin maailman ihanimman taulun nimeltä "Alitajunta". Kannattaa ottaa seurantaan Tiuku IG:ssä @tiuku_art 

- etsin remppamiestä, joka auttaisi uuden kodin lattioiden uusimisessa 

- mietin makkareitten vanhojen (alkuperäisten 60-luvun) kaapinovien kohtaloa. Toki haluaisin ne säilyttää (enkä vaihtaa mihinkään Ikean ankeuksiin), eli ne pitäisi hioa ja maalata. Osaanko minä? En osaa mutta opettelen. 

- inspiroiduin miljoonasti Unelmakoti Sisiliassa sarjasta, jota Pinkki mulle suositteli. Kuvittelin itseni yhtä uljaana, energisenä ja taitavana remppaajana/sisustajana kuin sarjan Marie. 

- iloitsin siitä, että uuden kodin keittiötä ei tarvitse uusia. 

- annoin pois vanhan pesukoneen ja laitoin kierrätykseen sitä sun tätä.

- lähetin tietämättäni ja vahingossa ig seuraajille kuvan Maria Veitolasta Pariisissa ja tulipahan mieleen, että mitä muuta olen tehnyt tietämättäni, näillä energiatasoilla :D Kiitos ja anteeksi.  Joka tapauksessa onhan Maria upea ja fiksu tyyppi. No harm done.

- tein kätevänä äitinä ruokaa, esim spagetti ja jauhelihakastike, kanafileet & parsakaali & riisi, ai niin ja vappuna maailman parhaita hamppareita. Vitsi että oli hyviä! 

Summa summarum....jotta hyvä minä! Lopun viikkoa taidan pötkötellä sohvalla, mutta toki en tee sitä, koska paljon on meneillään!

Tekemisen meinikiä ja kevätiloa kaikille! Ja hei elämä kantaa ja universumi on ystävä!






Kuva Yle


Verratonta loppuviikkoa, murut!

5 comments

  1. Olen kyllä niin onnellinen sun puolesta, että saatte tuon uuden kodin.
    Tsemppiä muuttopuuhiin <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos Outi myötäelämisestä <3 Ihanaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  3. Ihanan kutkuttavaa :)
    Nykyisin on netissä niin paljon hyviä ohjeita, että niillä on helppo ensikertalaisenkin onnistua. Tsemppiä ja iloa remontointiin!

    VastaaPoista
  4. on kyllä superhieno uutinen tämä!
    Itse en haluaisi minkäänlaista remppakohdetta (olen kertakaikkisen tumpelo ja suorastaan allerginen remppaamiselle), mutta onhan se aivan mahtavaa päästä pohtimaan värejä ja pintoja!

    VastaaPoista
  5. Jos teillä päin toimii FoxDo niin suosittelen lämpimästi tutustumaan tuohon palveluun! Mä kun tein keittiöremppaa Helsingissä ja huomasin että enhän mä osannutkaan kaikkea itse niin FoxDon kautta löytyi jopa seuraavaksi päiväksi tekijöitä! Hinnatkin selkeästi sivuilla ja tekijöiden arvostelut myös. Tää ei oo edes maksettu mainos vaan tumpeloremppaajan omakohtainen pelastuskokemus :D

    -Puolis

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!