Muutto on ohi

 ...ja niin oon minäkin, förbi over and done. 

Vihdoin kuitenkin asutaan KOTONA, lattiaremppa valmistui lopullisesti eilen (uusi lattia on ihana), eilen haettiin viimeiset roinat vanhan kodin varastosta ja pääsin nukkumaan uuteen leveään sänkyyn (manifestointi!!). Mahtavaa on myös se, että jokaisesta ikkunasta näkee paljon paljon puita, jostain syystä se merkkaa mulle paljon.  

Tänään kävin lounastunnilla luovuttamassa vanhan kodin avaimet. Mun paras isä the handyman kävi asentamassa uuden tiskikoneen. Tällä hetkellä aivoissa ei leijaile yhtään omaperäistä ajatusta (ei ehkä niin harvinaista :D), ja vakaasti vannon kautta kiven ja kannon etten muuta minnekään seuraavaan 10 vuoteen. 

Kongo alkaa pikku hiljaa rauhoittua ja kotiutua. Muuttopäivänä heräsin siihen, että hänen ylhäisyytensä lorotti suoraan mua silmiin katsoen n 1 dl pissaa mun sänkyyn.  Tällaista ei ole koskaan tapahtunut, joten taisi koiruuttakin vaivata muuttostressi.

Valoisaa helleviikkoa murut! Mä ehkä herään henkiin ensi viikolla tai sit seuraavalla.





 






  

4 comments

  1. Remontti ja muutto ovat aina stressi. Mutta hienoltahan se nyt näyttää. Kannatti.
    Onnea uuteen kotiin teille kaikille!

    VastaaPoista
  2. Muuto hoidettu! Hyvä sinä. Nyt on aikaa pikkuhiljaa tehdä juttuja ja samalla nauttia uudesta kodista.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!